piątek, 15 marca 2013

Today is a good day.

owsianka na mleku sojowym z cynamonem, pierniczki w czekoladzie, ciemne winogrona 
oatmeal with soy milk with cinnamon, gingerbread cookies in chocolathe, dark grapes 


Dzisiejszy dzień jest dziwnie dobry. 

Spróbowałam pierniczków, które babcia dała mi jeszcze pod choinkę. Dwa wrzuciłam do owsianki i czekolada świetnie się na nich rozpuściła, a jednego zjadłam solo i przyznam były smaczne. 
Nie jestem jednak pewna czy sięgnę po nie częściej, bo moja dieta jest na tyle zbilansowana, że nie mam apetytu na słodycze, te naturalne w postaci choćby owoców są dla mnie wystarczające.

Ubrałam się podwójnie ciepło i nawet nie zmarzłam podczas rekolekcji. W końcu prowadził je ten ksiądz, który miał je prowadzić i były - trzeba przyznać - ciekawe. 


Napisałam też sprawdzian z matematyki, który zadziwił mnie swoją prostotą, no ale sądząc po tym ile lekcji poświęciłam na omawianie tego działu dziwniejsze byłoby, gdybym miała z nim problemy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz