piątek, 24 maja 2013

Thurstday's waffels at Friday.

marchewkowe pełnoziarniste gofry z cynamonem podane z malinami ze słoika/ domowym masłem orzechowym i bananem
carrot mash wholemeal waffles with cinnamon served with raspberries from the jar/ homemade peanut butter and banana 

Moje pierwsze gofry od nie-mam-pojęcia-jak-dawno. Mój brat jada je co tydzień w czwartek na kolację, a ja co tydzień (no może co dwa) obiecywałam sobie, że w końcu je zrobię. Aż ciężko uwierzyć, że trwało to do dziś. 
Inspiracja na gofry właśnie z dodatkiem marchewki zaczerpnęłam z tego przepisu. Chociaż moje powstały tylko z wody, mąki, cynamonu, proszku do pieczenia i marchwi to i tak urosły i były akurat. 


ask.fm


3 komentarze:

  1. hej, cieszę się ,że natrafiłam na twojego bloga, kolejnego pysznego śniadaniowego bloga ;)
    świetne gofry *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę miło mi to słyszeć (tzn. czytać).

      Usuń
  2. Uuuu, również nie jadłam gofrów już długi, długi czas! A Twoje tak bardzo kuszą...

    OdpowiedzUsuń