piątek, 12 kwietnia 2013

Accident in the kitchen.

owsianka na mleku sojowym z siemieniem lnianym, otrębami, gorzką czekoladą, pistacjami i kiwi
oatmeal on soy milk with flax seeds, brans, dark chocolate, pistachio and kiwi

Dzisiaj stało się coś dziwnego. Po powrocie do domu podgrzałam sobie zupę krem z grochu,normalnie zjadłam, potem otworzyłam bigos od babci (specjalnie dla mnie bez wieprzowiny i pomidorów), podgrzałam z ziemniakami i również zjadłam czytając wywiad z Wojciechem Cejrowskim w "Do Rzeczy". Gdzie dziwne zjawisko? Nastąpiło zaraz potem - wróciłam do kuchni, odłożyłam talerz i wyjadłam jeszcze część bigosu ze słoika, na zimno. W sumie zjadłam ponad połowę litrowego słoja! Czułam się (nadal czuję) z tym dziwnie. Bigos mojej babci nie był zwykłą kapustą z mięsem i grzybami - cały pływał w oleju... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz