piątek, 5 kwietnia 2013

What's on the people's minds and my anxiety.

opiekane razowe kanapki z masłem orzechowym/ margaryną Flora light i miodem spadziowym, kakao na mleku orzechowym 
toasted wholemeal sandwiches with peanut butter/ margarina Flora light and honeydew honey, cocoa on hazelnut's milk 


Dzisiaj na angielskim jeden upierdliwy zazwyczaj kolega odwrócił się do mnie i zapytał "Dlaczego byłaś w szpitalu?" spławiłam go stwierdzeniami w stylu "Nie twoja sprawa/ Nie muszę z tobą o tym rozmawiać.", ale on drążył coś w rodzaju rozmowy o problemach, którymi ja mogę się podzielić z nim, a on ze mną, a po chwili dodał "Dlaczego zachorowałaś na anoreksję?". Zatkało mnie, nie rozumiałam i nadal nie rozumiem co to miało mieć na celu. 
Czuję niepokój? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz