niedziela, 17 lutego 2013

Last week & my terrible mood.

ekologiczne płatki owsiane na mleku sojowym light z przyprawą do kawy i deserów Kamis, suszonymi figami i dżemem żurawinowym (w środku)
eco oatmeal with light soy milk with coffee & desserts spiece Kamis, dried figs and cranberry jam (inside)
 Niestety mój pobyt poza domem się przedłuży. Szkoda bo mam w cholerę pracy,coraz mniej czasu, stany depresyjne (tudzież) lękowe i brata 24/7 choć byłam pewna, że od niego odpocznę. 



A teraz zaległości, bo oczywiście robiłam zdjęcia,ale nie miałam do nich głowy (do wtorku jestem w Łodzi). I przepraszam za jakość, ale musiałam zabrać stary aparat:


razowe kanapki z białym serkiem do smarowania Turek i miodem faceilowym/ serkiem i awokado/ awokado
wholemeal sandwiches with white goat spreads cheese Turek & honey/ cheese & avocado/ avocado 



owsianka na mleku sojowym light z domowym musem jabłkowym, miodem i białym kozim serkiem Turek
oatmeal with light soy milk with homemade apple mousse, honey and white goat cheese Turek 



razowe naleśniki z cynamonem, białym kozim serkiem Turek, miodem i startą skórką pomarańczy
wholemeal pancakes with cinnamon, white goat cheese Turek, honey and orange pell 



płatki błonnik na mleku sojowym z jabłkiem i suszoną żurawiną
roughage flakes with soy milk with apple and dried cranberries 



kasza manna na mleku sojowym z bananem orzechami włoskimi i dżemem  żurawinowym
semolina with soy milk with banana, walnuts and cranberry jam 



kuskus na mleku sojowym ze świeżymi truskawkami i gorzką czekoladą
couscous with soy milk with fresh strawberries and dark chocolathe 
 Truskawki w środku zimy? Nigdy więcej! Wielkie, czerwone, wyglądające smakowicie, ale pozbawione smaku, zwłaszcza smaku truskawek. Ble. 



owsianka na mleku sojowym z domowym musem jabłkowym (w środku), miodem faceilowym i pyłkiem pszczelim
oatmeal with soy milk with homemade apple mousse (inside), honey and bee pollen 



razowe kanapki z sałatą, czerwoną papryką i wędzonym łososiem
wholemeal sandwiches with lettuce, red pepper and  smoked salmon 



domowy budyń kakaowy z suszoną żurawiną
homemade cocoa pudding with dried cranberries


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz